SUSPESA l’Atenció Presencial a les oficines de l'ORGT

Dilluns, 25 de maig de 2020

Noves línies telefòniques per atendre les consultes i prestar l’assistència tributària que demanin els contribuents.

D’ACORD AMB L’ESTAT D’ALARMA DECRETAT PEL GOVERN DE L’ESTAT, I EN APLICACIÓ DE LES MESURES EXCEPCIONALS QUE HA ADOPTAT LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA, DAVANT LA SITUACIÓ GENERADA PER L'EVOLUCIÓ DEL CORONAVIRUS COVID-19,  I  AMB LA FINALITAT DE REDUIR AL MÀXIM LA PROPAGACIÓ DE LA INFECCIÓ DE LA MALALTIA, LES INSTAL.LACIONS DE L’ORGANISME DE GESTIÓ TRIBUTÀRIA  (OFICINES CENTRALS I TERRITORIALS I PUNTS D'INFORMACIÓ),  ROMANDRAN TANCADES  

L’ATENCIÓ AL CONTRIBUENT, ES MANTINDRÀ A TRAVÉS DELS SEGÜENTS CANALS: 

TELEMÀTIC

  • A la pagina web orgt.diba.cat , on podreu fer tots els tràmits així com  presentar escrits a traves del Registre Telemàtic. 

 També  en el web trobareu un formulari en el que podeu deixar anotat el vostre numero de telèfon i l’ORGT us trucarà per donar-vos  tot el suport que necessiteu. 

  • Per correu electrònic a  l’adreça  orgt.st.celoni@diba.cat i a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat des d´on us ajudarem a fer tots els tràmits.

TELEFÒNIC 

  • Trucant directament a l’oficina a traves dels telèfons  934 729 169 i 674797545
  • Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805

A través d’aquest canal telefònic, els contribuents no només ens podran formular consultes i peticions d’assistència tributària, sinó que també podran efectuar el pagament, amb targeta de crèdit, dels deutes de dret públic recaptats per l’Organisme, sense necessitat d’efectuar desplaçaments a les entitats bancàries.

Detall de les noves línies telefòniques i de les adreces electròniques de les oficines,

Darrera actualització: 23.07.2020 | 09:23