Modificació horari Ajuntament

Dijous, 13 d'abril de 2023 a les 00:00

Informem que aquesta setmana han començat les obres de reordenació de l'Ajuntament i per aquest motiu a partir del 17 d'abril de 2023 hi haurà canvis en l’horari de les oficines municipals.  

El nou horari serà :

Dilluns de 9:30h a 14:00 h:   Atenció telefònica
Dimarts de 9:30h a 14:00 h:   Atenció telefònica
Dimecres: Obert de 17:00 h a 20:00 h ( no caldrà cita prèvia)
Dijous de 9:30h a 14:00 h :  Atenció telefònica
Divendres de 9:30h a 13:00 h : Atenció telefònica i  Obert de 17:00h a 20:00h ( no caldrà cita prèvia)

En el cas de que els horaris no s’adaptin a la seva disponibilitat, podrà demanar cita prèvia contactant amb l'Ajuntament a través del correu electrònic montseny@montseny.cat o trucant al 93 847 30 03 .

Recordem,  també,  que bona part dels tràmits és poden fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament al següent enllaç: www.montseny.cat  dins el menú de Serveis i tràmits 

Darrera actualització: 20.04.2023 | 13:49