Avisos

  • Trasllat Oficina de Correus de Montseny 17/04/2023

    Degut a les obres de l'Ajuntament, l'oficina de correus s'ha traslladat a l'Edifici Multifuncional ( Pl. Mn. Joaquim, 2)  ">https://goo.gl/maps/QawuJQ9cDfCKgSWY9

    El seu horari és: De dilluns a divendres de 13:40h a 14:00h.

  • Modificació horari Ajuntament 13/04/2023

    Informem que aquesta setmana han començat les obres de reordenació de l'Ajuntament i per aquest motiu a partir del 17 d'abril de 2023 hi haurà canvis en l’horari de les oficines municipals.  

    El nou horari serà :

    Dilluns de 9:30h a 14:00 h:   Atenció telefònica
    Dimarts de 9:30h a 14:00 h:   Atenció telefònica
    Dimecres: Obert de 17:00 h a 20:00 h ( no caldrà cita prèvia)
    Dijous de 9:30h a 14:00 h :  Atenció telefònica
    Divendres de 9:30h a 13:00 h : Atenció telefònica i  Obert de 17:00h a 20:00h ( no caldrà cita prèvia)

    En el cas de que els horaris no s’adaptin a la seva disponibilitat, podrà demanar cita prèvia contactant amb l'Ajuntament a través del correu electrònic montseny@montseny.cat o trucant al 93 847 30 03 .

    Recordem,  també,  que bona part dels tràmits és poden fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament al següent enllaç: www.montseny.cat  dins el menú de Serveis i tràmits 

Darrera actualització: 02.06.2020 | 11:48
Darrera actualització: 02.06.2020 | 11:48