Avisos
- Trasllat Oficina de Correus de Montseny 17/04/2023
Degut a les obres de l'Ajuntament, l'oficina de correus s'ha traslladat a l'Edifici Multifuncional ( Pl. Mn. Joaquim, 2) ">https://goo.gl/maps/QawuJQ9cDfCKgSWY9
El seu horari és: De dilluns a divendres de 13:40h a 14:00h.
- Modificació horari Ajuntament 13/04/2023
Informem que aquesta setmana han començat les obres de reordenació de l'Ajuntament i per aquest motiu a partir del 17 d'abril de 2023 hi haurà canvis en l’horari de les oficines municipals.
El nou horari serà :
Dilluns de 9:30h a 14:00 h: Atenció telefònica
Dimarts de 9:30h a 14:00 h: Atenció telefònica
Dimecres: Obert de 17:00 h a 20:00 h ( no caldrà cita prèvia)
Dijous de 9:30h a 14:00 h : Atenció telefònica
Divendres de 9:30h a 13:00 h : Atenció telefònica i Obert de 17:00h a 20:00h ( no caldrà cita prèvia)En el cas de que els horaris no s’adaptin a la seva disponibilitat, podrà demanar cita prèvia contactant amb l'Ajuntament a través del correu electrònic montseny@montseny.cat o trucant al 93 847 30 03 .
Recordem, també, que bona part dels tràmits és poden fer a través de la pàgina web de l'Ajuntament al següent enllaç: www.montseny.cat dins el menú de Serveis i tràmits
- BAN: Excepcionalitat per sequera 06/04/2023
- Subscriviu-vos al nostre butlletà 01/01/2021